Novinky

Zprávy z pobytu - čtvrtek

30.05.2019 21:34
Zdravíme z předposledního dne. Počasí nám přeje, proto jsme se vydali na výlet do Koutů nad Desnou - nejprve vlakem, potom autobusem kvůli výluce na trati. Prošli jsme pohádkovým lesem a vydali se do kopce podél sjezdovky k soše Praděda. Někteří "borci"si dali i dobrovolně běh do vrchu! Odpoledne...

Zprávy z pobytu - středa

29.05.2019 19:06
Už se nám to krátí. Dnešní den jsme prožili bez deště, odpoledne bylo slunečno, ale větrno. Po snídani jsme došli krátkou procházkou na zámek, který je nedaleko našeho ubytování. Zde jsme měli domluvenou prohlídku na 9 hodin. Během prohlídky renesančního zámku Velké Losiny jsme se dozvěděli několik...

Zprávy z pobytu - úterý

28.05.2019 12:35
Dnes celkem náročný den! Od rána nás "strašilo" počasí, ale pršelo jen odpoledne a nejvíc večer! To už nám tak nevadilo, protože jsme seděli v jídelně a spokojeni po celém dnu večeřeli kuře s rýží. Ale postupně! Po snídani jsme vyrazili pěšky směr Velké Losiny podél říčky Losinky až k Muzeu ručního...

Zprávy z pobytu - pondělí

27.05.2019 21:05
Posíláme pozdravy z prvního dne pobytu v  přírodě žáků 4.tříd. Omlouváme se za zpožděnou zprávu, ale máme celý večer problém připojit se k internetu. Cesta do Velkých Losin byla bez problémů s malou zastávkou v Bludově. Na místo jsme přijeli v 10 hodin. Ubytovali jsme se, poučili o...

Úspěch Matěje

06.03.2019 09:04
Žák naší třídy Matěj Procházka se zúčastnil 30 . ledna 2019 okresního kola Matematické olympiády. Dnes nás překvapil pan ředitel s paní zástupkyní a přišli Matějovi blahopřát ke krásnému umístění. Matěj se "dopočítal" mezi žáky o rok staršími ke krásnému 2. místu! BLAHOPŘEJEME!

Zahájení škol. roku 2018/2019

03.09.2018 11:15
Tak jsme dnes 3. září 2018 úspěšně zahájili nový školní rok a stali se z nás čvrťáci. Děkuji všem žákům 4.A za pěkné vystoupení při slavnostním vítání prvňáčků a do nového roku jim přeji hodně jedniček a školních úspěchů. ( Foto od p.Papežové bude určitě na "našem rajčeti :-))

Pozdrav z prázdnin

28.08.2018 21:16
Ahoj děti, ještě vám zbývá pár dní prázdnin, ale školní povinnosti už čekají. :-) Určitě si vzpomínáte, že jsme v červnu začali nacvičovat  program pro přivítání prvňáčků a domlouvali se, že se ve čtvrtek 30. srpna v 9 hodin setkáme ve třídě, abychom to "dopilovali". Tak kdo z vás může přijít,...

Zahájení šk. roku 2017/2018

31.08.2017 14:55
V pondělí 4. září 2017 zahajujeme nový školní rok 2017/2018. Už jsme třeťáci a na všechny žáky se těším v naší třídě 3.A v 7.55 hodin. Doufám, že jste odpočinutí a plní sil do dalšího učení. První den s sebou nic nepotřebujete. Přivítáme se a v 8.40 vás pustím domů. Od úterý 5.9.už pojedeme...

Školní výlet

07.06.2017 12:27
Školní výlet se nám vydařil a počasí nám přálo! Ráno před 8 hodinou jsme nasedli do autobusu a vydali se společně s 2.B a třetí třídou do Rožnova pod Radhoštěm. Tady nás před Valašským muzeem čekal náš průvodce Ondra. Prošli jsme Valašskou dědinu, prohlédli si staré domky, stáje, školu i větrný...

Vítání jara

16.03.2017 13:25
Zveme všechny rodiče i rodinné příslušníky na Vítání jara  v úterý 21.3. v 10.00 hodin na náměstí TGM. Připraven je bohatý program s nabídkou jarního tvoření pro děti i veřejnost. Přijďte s námi přivítat jaro veselou písničkou a vypustit barevné balónky.